Soused.STORE
S holkami jsem se poprvé setkala na Síťovce.
Jako pro milovníci designových kousků, malých neznámých umělců a možnosti nakupovat vše na jednom místě, protože přeci čas!, to bylo wow, tohle my tady v Údolí také máme?!
Moc jsem se těšila, až je poznám blíž, osobně, až strávíme nějaký ten čas během focení a až vymyslíme, jak projekt Srdcaři propojit se Soused Store, což se nabízí úplně samo.
Tak tady je máte!
A moc Vám, ženy, držím palce.
Soused Store je nápad a realizace za všechny peníze!
Co jste dělaly než jste otevřely Soused Store?
Lucka: Poslední víc než rok před vznikem Soused.STORE jsem skončila ve své noční můře – skleněném korporátu. A to byla poslední kapka na mé cestě být zaměstnaná, takže díky za to. Před tím jsem dělala skoro 15 v agenturách, z toho 10 let v online agentuře, kde jsem se zaměřovala na výkon eshopů. Pak jsem přešla na stranu klientů a starala se přímo o eshopy. V již zmíněném skleněném pekle jsem se zase zaměřila hodně na brand a sociální sítě. Už hodně dlouho jsem měla pocit, že tak nějak nejsem úplně typ na zaměstnání od 9 do 17. Prostě tam odevzdat svůj čas, dostat za to zaplaceno a dělat to tak celý život. Přála jsem si mít něco vlastního, ať se teda ukáže, jestli jsem tak dobrá, jak si myslím 😀
Veronika: Zkušnosti z projekt managementu kombinuji s obchodem a vymýšlením dalších projektů. Ráda vdechuji nový život starým věcem. Baví mě renovovat starý nábytek a vytvářet doplňky ke zútulnění interierů, zatím hlavně pro mou chalupu v rekonstrukci. Před Soused.STORE jsem pracovala v oboru gastronomie jako provozní a jako office manager.
Co jste chtěly, aby tento koncept přinesl a jak se to naplňuje?
Já (Lucka) jsem chtěla e-shop, protože mě prostě baví, ale chtěla jsem, aby to mělo nějaký větší smysl než jen přeprodej obyčejného zboží. Veronika má cit pro krásné věci, sama ráda třeba restauruje nábytek, a tak jí napadlo, prodávat krásné věci, které někdo vyrobí. Takže myšlenkou Soused.STORE je pomáhat těm, kteří něco umí, ale prodej není jejich šálek kávy. Dáváme jim možnost vystavovat své výrobky u nás na www.soused.store a zároveň jezdíme s naším stánkem po trzích. Myšlenka se naplňuje, podle reakcí našich drahých tvůrců je pro ně přínosem, že jim s prodejní částí jejich práce pomáháme.
Vnímáte nějaká negativa, stinné stránky, toho jít si (a pracovat) srdcem?
Negativum je, že nás to neuživí, takže musíme dál chodit do práce. Tím máme na rozvoj našeho srdcového projektu samozřejmě míň času, než bychom si přály a celé se to hýbe pomaleji, než jsme si na začátku myslely. Ale to k tomu asi patří, a my to nevzdáme 🙂